21 Eylül 2008


Bir Ramazan daha geldi ve geçti.. Kimi insanın karnı doydu kimisinin aç kaldı.. Kimi insan barınacak yer buldu kimisi ortada kaldı..Lütfen duyarlı olalım duygu sömürüsü ile para isteyenlere değil ama etrafımızdaki durumu kötü aileleri ve yaşlılara sahip çıkalım..Önümüz kış Yiyecek yemeği bulmayı bırakın, sığınacak evleri olmayan çok insan var..Fakirlik bir tek maddiyatla değil gönülle de olur.. Bizim gönüllerimiz zengin olsun.. Duyarlı olalım durumu kötü olan bir çok insan var bu en yakınımzda ama fark etmediğimiz komşumuz bile olabilir.. Çok üzülüyorum kimse aç kalmasın, evsiz kalmasın, kimse üzülmesin..
Herkese mutlu, huzurlu, sağlıklı ve barış dolu bir yaşam diliyorum.. Umarım önümüzdeki yıllar geçmiş yılları bize aratmaz..

5 yorum:

deli mine dedi ki...

özledim seni zehram..
sen de mutlu ol.. çok mutlu ol.. bu kocaman güzle kalbin kadar iyi ol canım benim

Adsız dedi ki...

yapılan yardımlar ihtiyaç sahiplerine ulaşsa dünyada fakir insan kalmaz.yardım yaparkende araştırmak lasım demii



hem beyas hemde piyanos olan zatı muhterem kişi

Handan dedi ki...

Zehraaaaaaaa.... Gelip bi sesleeyim dedim :)

Zehra dedi ki...

selam :) bende hepinizi özledim :) yok yok eskisi gibi yazmak gerek :) hem güzel hem düzenli :)))

anlaşılmıştır handan :)

Unknown dedi ki...

Tüm dileklerine aynen katılıyorum ;)