21 Mayıs 2007

Sevmek Öylesine..


Her ikiside saftı..
Tıpkı sevgileri gibi..
Meydan okuyorlardı yaşama..
Yaşadıkları her "An"a..
... .... ... .... .... .... .... .... ..... .....
Bir umut vardı içlerinde..
Güzel olucaktı herşey, belki birgün..
Belki birgün görüceklerdi güzellikleri..
Görmek istedikleri için..
.... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... ....
Birlikte olmak zorundalardı..
Yaşama inat ayrılmamak için..
Hayatta ne vardı ki yaşama bağlayan..
Sevgilerinden başka..
.... ..... .... .... .... .... ..... ..... ..... .... .... ....
Özgürdüler..
Denizin üstünde uçarken korkusuzca..
Son birkez daha öptü sevdiğini..
Sonra kanat çırptılar sonsuzluğa..

24 yorum:

mz_Stranger dedi ki...

BEYAZ GÜVERCİN


Süzülüp mavi göklerden yere doğru
Omzuma bir beyaz güvercin kondu

Aldım elime, usul usul okşadım
Sevdim, gençliğimi yeniden yaşadım

Bembeyazdı tüyleri, öyle parlaktı
Açsam ellerimi, birden uçacaktı

Eğildim kulağına; dur, gitme dedim
Hareli gözlerinden öpmek istedim

Duydum; avuçlarımda sıcaklığını
Duydum; benden yıllarca uzaklığını

Çırpınan kalbini dinledim bir süre
Çağlayan bir nehrin sesini dinledim

Belki buydu sevmek, hayat belki buydu
Işıl ışıldım, gözlerim dopdoluydu

Bir name yükseldi sevinçten ve hazdan
Bir name yükseldi güzelden, beyazdan

Uzattı sevgiyle pembe gagasını
Birden öğrendim hayatın manasını

Kaderde sevgiyi sende bulmak varmış
Seninle bir çift güvercin olmak varmış.


Ümit Yaşar

Adsız dedi ki...

Günaydınlar
Sevelim sevilelim...
Bu dünya kimseye kalmaz...
Sağlıcakla ve sevgiyle kalınız...

Gamzeli dedi ki...

Çok süper olmuş yaaa...
Canım benim ne güzel yazmışsın..
Öpüyorum seni kocamannnnnnnnnnn

---OPTiO--- dedi ki...

cok cok güzel yazmissin bitanem benim....fotografsa bi harika..bayildim.....kumrulari cok severim....
seni cok seviyorum...hep cok ama cok mutlu ol melegim....dünyanin tüm güzelikleri seninle olsun fistigim....kocaman öpüyorum seni...canim bitanem,,

Kayhanoviç dedi ki...

ecevit öldü beyaz güvercinde öldü:)
geldiğim belli sanırım neyse bu güzel yazıya molotof koktey atmak istemezdim ama napcan işte:)

Serra dedi ki...

oyyy yeyim onnayiii :)

~Serra

Handan dedi ki...

Ne güzel bir fotoğraf bu :D

İyi akşamlar Zehra :)

Adsız dedi ki...

Yazı harika canım bayıldım okurken mest oldum, sevenler ayrılmasınlar ama hem de hiiiiiç .
foto da harika, bu arada hazırlık nasıl gidiyor :) tam gaz hazırlancaz dimi :) diyene bak gelmişim gene yazıyorum :D öptüm kocamannnnnnnnnnnnnn

deli mine dedi ki...

kuş olmak varmiş ulennn... :))
kıskandim ulen.. sanirim hafifiten oynatiyorum.. böyle yazarsan kıskanirim tabi allahın kuşlarini bile.. :))
öpeirm zehram
dikkat edesin kendine
baş baş

Zehra dedi ki...

Günaydınn herkese :)

Canım Mervecim çok güzel bir şiirdi..
"Kaderde sevgiyi sende bulmak varmış..
Seninle bir çift güvercin olmak varmış.."

çok güzel sözler bunlar.. Çok öpüyorum seni canım benim..Kendine çook iyi bak :))


Günaydın Mehmet Abi, Sevelim tabi çook sevelim hemde..karşılıksız sevelim..sevelim ki dünya biraz daha yaşanılası olsun..
saygılar sevgiler..


Canım Gamzecim çok teşekkür ederim.Bende senii kocamannn çook öpüyorum canım benim :)


Canımm Optiom :)) Çok teşekkür ederim. O senin güzelliğin ve iyiliğin :) Bende seni çook ama çook seviyorum canımsın sen :) Tüm güzellikler seninle olsun..


Kayhannn HOŞGELDİİİİNNN :) Geldiğin belli oldu efenim :) Olsun kokteyl atan sen ol :P hehehe :) Canım benim kaçmak yok bak birdaha :)) Buarada Optio yeni yerinizi söyledi :) Şu işlerim bir azalsın çok hızlı geliceğim efenim :D:D:D


Serraa canımmm benim bencede sence :))öptm çok :))


Günaydın Handan :) Bencede çok güzel :) Baktıkça bakmak istiyor insan :)


Canım çilekçim :) Beyenmene çok sevindim :) Hazırlık iyi gidiyor ama hangi hazırlık :D KPSS ye daha başlamadım..Hafta sonu Ankarada sınavım var önce ona çalışıyorum..Onu bir atlatim sonra Kpss :D Çooook çalışmamız gerek çooooook :)))) Öperimm senii kocamannnnn çoooook hemde :))


Delii kısss :) Sen oynatmaaa :) O blogundaki yazı neydi.. Elime geçseydin kırardım kafanı senin :) Cadıı :) Seni Seviyorum ve herzaman yanındayım bunu da bil tamam mı canım benimm :) Öperim seni kocamannn :)))

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

yemeksenligi.com da yanda anket var.benim kurabiyeme oy verin gulüm,oy verin olurmu?:)

alttan onuncu kolay acıbadem k.diye yazıyor..)
şimdiden teşekkürler.
çok hain gördüm kendimi.:P

Zehra dedi ki...

OYUMU VERDİM ABLACIM:))))

tılsım dedi ki...

Ovvvv cnm döktürmüşsün yahu =). Çok çok güzel olmuş sevenler hiç ayrılmasın yahu ;).
kendine dikkat et cnm =)
öptüm kocaman kocaman
hoşçakal...

Adsız dedi ki...

Çok güzel cnm yüreğine sağlık..Keşke resimdekiler kadar saf sevgiler yaşabilsek!Biz insanlar her şeyi kirletiyoruz duygularımızı bile :(

Gulos dedi ki...

Zehracımm,
güzel bir günn senin olsun canım,
Sevgilerimle.Öpüyorum seni.

Zehra dedi ki...

canımmm tılsımcımm vecihemmm ve dee güloşşcum hepiniz için ayrı ayrı teşekkür eder sizleri kocamannnnn öperimmm güzel bir hafta sonu geçirin olur mu :) fıstıklar :))))))

Adsız dedi ki...

Selamun Aleyküm Zehra Hanım;

Ben boşuna yazıyorum :D Zehra Hanım mutluluğu yazmış. Ohh bee. Biz de onların kanatlarının altında bir kaç rahat nefes aldık şükür :D

Allah'a emanet olun...

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

komşi güzel yazmışın da ne oldu sonra onlara uçup gittilermi ?

deli mine dedi ki...

iyisin di mi zehram :) öperim bn seni kocmann
canımsınnn :)
baş baş :)

Handan dedi ki...

Öğle yemeği sonrası şöyle güzel bir kahve :)

Merhaba Zehra, umarım sınavın iyi geçmiştir :)

cenkunal dedi ki...

Özgürlük...
Sonsuzluk...
Deniz...
Uçmak...
Hepsi güzel kavramlar.
Herkese selamlar burdan...

Handan dedi ki...

Günaydın :)

Zehra dedi ki...

Günaydııııııııııınnnnnnn :)))


Merhaba Doğu :) Beyenmene sevindim:) Sende Allah'a emanet ol :)

Merhaba Gökhan :) hı hı sonra uçup gittiler..ama beraberce gittiler :)

canımm cansum iyiyim birtanem :) öperim senii kocamannnnnn :)

Günaydınnn canım canımm Handan :))Handan valla o kahveyi ben ayılmak için içtim..Gözlerim kapanıyordu iş yaparken :D yoldan geldim direk işe :( Sınavım inşallah iyi geçmiştir..:( Çok zordu :( öperimm seniii kocamannnnnnnnnnn :))))

Günaydın Cenk abi :) Bencede hepsi çook güzel kavramlar :)))Bizden de sana selamlar :)))

zizu1912 dedi ki...

kumrular gibi...