01 Mart 2007

Bilinmez..


Bitmek bilmez bir yolun ortasındayım...
Gidiyorum bilinmezliğe..
Başımda tepe lambası..
Uyuyan insanlar..
Usulca çalan bir müzik..
Ben gidiyorum..Ne kadar sürer...Bilinmez..
Neden "Bilinmez" bilinmez ?
Neden sonu sorarız o zaman ?
Bu kadar bilinmez varken..
Kafamda bilmem kaç tane soru ?
Nasıl bulacak bunların sonu...
Ne zaman bilinicek " bilinmezin" ne olduğu !!?

27 yorum:

Zehra dedi ki...

günaydın herkese :) öncelikle açıklayim bir yere gitmiyorum :)) handan bu şiiri bursaya giderken otobüste yazdım :) nasıl beyendin mi :))

Gulos dedi ki...

Selam zehra ,
ben beğendim güzel olmuş.

fz dedi ki...

aa çok güzel olmuş ellerine sağlık öptüm

Gamzeli dedi ki...

Çok güzel bir şiir olmuş canım, yüreğine sağlık...

Gamzeli dedi ki...

Yazım çıkmıyor yaaa..Offf

gökhan dedi ki...

GÜNAYDIN KOMŞİ;

GERÇEKTEN ÇOK HOŞ OLMUŞ, BENDE, GERİDE BİRSÜRÜ SORU İŞARETİ BIRAKILMIŞ VEYA HERŞEYİ SİLİP BİR BİLİNMEYENE GİDİLEN YOLCUĞUN İÇTEN ANLATIMINI HİSSİ YARATTI BU ŞİİR.. ELİNE SAĞLIK CANIM ARKADAŞIM

gökhan dedi ki...

aaaa yine gözükmüyor bende yazdığım yorum :( dur bakalım bekleyelim akşama doğru çıkacak herhalde

Adsız dedi ki...

ben d edirek hoppalaa nereye gidiyor bu kıss dicektim :D dövmeye gelmiştim :D ee peki bn şimdi kimi dövücem çıuuuu ;O -uçan tekme- puaaaaaa -uçan tokattt-
aman bi kere de normal yaziyim sana ya :D
çok güzel yazmişsin yavrum.. çok gerçekçi olmuş :))) ben söyliyim mi o bilinmeyeni :)) ben biliyom ben biliyorm hocma beni kaldir (ayy ögrenciler bunu söylerken zaten yari ayaktadir ya zaten.. onun gbi ayaktayım beni kaldir hocaaa ben biliyorum)
al işte yine alakasiz bi şey çıktı ortay.. yazi ne yorum nee.. bi dudagı yerde bi dudagı gökte..
öptm cnm bnm
özledim :(
cns

mehmetabi dedi ki...

Merhaba
İnsanların duygularını kaleme alması ve hele manzum bir şekilde şiire dökmesi çok güzel bir duygu
Sizi kutlarım
Daha nice güzellikleri yazıya dökerek paylaşmanı dilerim

Ben de şu anda pencereden dışarıyı seyrederken bahar yağmurunu ve çevreyi gözlerken aklıma bunlar geldi sizlerle paylaşmak istedim
Bu gün 1 mart 2007
İlkbaharın başlangıcı
İlkbaharda ben hep tabiata baktığımda haşri ve ölümden sonra dirilmeyi hatırlarım ve düşünceye tefekküre dalarım
Evet kupkuru ağaçlar,saklanmış çiçekler,dinlenmeye çekilmiş bitkiler kısaca tüm mahlukat baharda sanki kışın bembeyaz kefenini yırtarak haşir meydanında ölümden dirilir gibi hayat buluyorlar
Nasılkı bir tohum sonbaharda toprağa ekilir kış süresince bekler zahirde çürür ama baharda taptaze bir fide olarak hayat bulur
Aynen öylede tüm insanlar birer tohum gibi ekildikleri toprakta günü geldiğinde israfilin suruyla beraber haşir meydanında dirilip yeniden hayat bulacaklardır
Ahirete,haşre veya öldükten sonra dirilmeye inanmanın en güzel yollarından biri ilkbahardaki dirilmeleri görmek ve kupkuru cansız dalların nasıl canlandığını ve hayat bulduklarını izlemektir
Bir gülü yaratan bir bahçeyi de yaratabilir
Bir odun parçasına can veren yeşerten zahirde çürümüş olan beden ve kemikleri de şüphesiz diriltecektir

Hamuru sevgiyle yoğrulmuş
Ruhu şiirle donatılmış
Manevi gözü hep açık
Tüm güzel insanlara....

Selamlar

Zehra dedi ki...

merhaba güloşçum :) şiiri beyenmene çok sevindim canım benim :) öperim seni ;)

zehraa canımmmm birtanemmm sana uğrayamıyorum :( msn e gelemiyorumm :(( seni çok özledim şu sıralar çok yoğunum nolursun affet :( seni çook kocaman öpüyrum birtanem beyenmene çok sevindim :))

gamzee yorum gelmiş fıstık :))) beyenmene çok sevindimm teşekkür ederimmm :)) öperim seni de kocumann :))

Zehra dedi ki...

sağol gökhan :) beyenmene mutlu oldum arkadaşım benim :))

cansuuu sen bana kıyabilir misin sen benim canımsın bende seninnn :))) deli kıss :)) seni kocaman çook öpüyorum fıstıkım benimm :))))


mehmet abicim bahar geldi di mi! kış geldi de gitti mi ama :( biz hiç kış yaşamadık.. yağmur kaç kez yağdı benim bu şehrime..
çok güzel yazmışsınız yine.. sizin o güzel yüreğinize sağlık esas :)

sevgi ve saygılarımla..

Handan dedi ki...

Zehracım, çok güzel bir şiir. Beğendim tabii ki.

Adsız dedi ki...

Seni hep bir yerlere gönderelim,baksan ne güzel ilham gelmiş
Nilüfer

yagmur damlasi dedi ki...

Oh bir an kalbim güp güp attı, tatlı kızım gidiyormu? diye.:(
çok şükür neyse :))) :))) :)))

Ama şiir güzel gerçekten.:)

Gittiğimiz yer belli.Geliş amacımız belli.

"ben insanları ve cinleri ancak beni bilsinler,ibadet etsinler diye yarattım"
Zariyat suresi:55-56
diye buyurmuş Rabbim.:)

Gamzeli dedi ki...

Önce gelmiyor gibi görünüyor neden acaba?

ashkar dedi ki...

ben biliyorum bilinmazliğin ne olduğunu ama söylemem hiihiii :)

vecihe dedi ki...

Yorumlarda görüyorum ki herkezin bi içi hoplamış gidiyorum diyince:D Allahtan sadece şiirmiş dedim bende ilk yorumu okuyunca :d Öptüm cnm

kayhanovic dedi ki...

her yolun bir sonu vardır önemli olan cıkmaz sokaklarda kaybolmayasın göremiyorum seni buralar iyisindir umarım

Zehra dedi ki...

günaydınn :)

teşekkür ederim handan :) mutlu oldum beyenmene :)) öperim senii :))


ashkarr :) bende senin bilinmezini biliyorum ama söylemem :) hihihihihi


yağmur damlası :) geliş amacımız belli di mi.. Allah bizleri bu yolda şaşırtmasın..doğru yoldan ayırmasın..Amin.. öperimmm senii kocamannn canımm benimm :)))


canımm gamzecim valla bilmiyorum :( fazla da uğrayamıyorum biliyorsun :)) güzel bir hafta sonu olsun sana fıstıkım öperim :))


nilüüü bende seni göndericem şöylee bir antalya havası al da gel :D dediğimi yapıp deniz kenarında güzel şiirler yaz tamm mı :D kahveni almayı unutma yanına :)) öperim seni canımın içi :))



canımm vecihe burdayım:) ama valla varlığım ile yokluğum aynı sanırım :D bişi değişmiyor :( gelemiyorum :)) ama eski formuma kavuşucam :)) inşallah diyelim :))
öperim seni şeker :))


kayhan merhaba canım :) buralardayım kaybolmadım..iyimiyim bilmiyorum..çıkmaz sokaklara kimse düşmesin..

Gamzeli dedi ki...

İyi hafta sonları canımcım seni çok çok öpüyorummmmmmmmmmmmmm :)

Gamzeli dedi ki...

İyi hafta sonları canımcım seni çok çok öpüyorummmmmmmmmmmmmm :)

---OPTiO--- dedi ki...

canim yaaa...kuzum benim...cookk cokkk özledim senii...cok güzel yazmissin ...kocaman öpüyorum senii...ama kocaman cookkk ....

Talha Can dedi ki...

Merhaba Zehra,
Ellerine sağlık, beğenmez olurmuyuz. Yazılarını, şiirlerini okuyorum da yorum gönderemiyorum pek fazla. Böyle sorarsan da mecbur kalıyorum herhalde:)
Muhabbetle...

Zehra dedi ki...

gamzecim sana da güzel bir hafta başı dilerim..öperim seni :)

canımm optiomm birtanemm sende benim kuzumsun bende seni çook seviyorum..ve seni kocaman çook öpüyorum :)

merhaba talha bey :)öncelikle beyenmenize çok sevindim :) ama valla siz yorum yazacaksanız eğer ben her postun sonuna talha bey nasıl? beyendiniz mi diye sorarım :P hihihihi :)) iyi geceler :)))

güzel bir hafta başı ve hafta olsun inşallah hepimize :))

Adsız dedi ki...

yavrumm :)) kız zilliii :D kudurmuş yine :D canm bnm bombayız ;) umah anacim :D
baş başşş
cns

Handan dedi ki...

Günaydın Zehra, harika bir haftaya açılsın sabahın...

Zehra dedi ki...

cadı cansuu günayydınn :D bombayız tabe :D öperim seni şeker :))


sanada kocamannn günaydınnn canımm handan :)) en güzel günler senin olsun :)))