15 Şubat 2007

Hazan da Sana Düştü


Hazan da sana düştü..

Keşke son kez yürekten kucaklayabilseydin..

Üzülme!!

Ne yazık ki çoklar mahrum yaptığını yapmaktan..

Ve sakın korkma!,Korkma ki senden sonra devam etsin bu hareket..

Çaresizliğin girdabında bekleyişin,

Hiçbirşeyden ümidin olmasada,

Taktire şayan terk etmeyişin..

Unutma!!

Kimse görmese de seni, görmesende kimseyi

Biri var seninle..

Hazanın yarin yanında olsun..

Ya sevdiğin için ölürsün,

Ya sevdiğin için yaşarsın..

Ne mutlu sana yaşatırken ölüyorsun..

Usanma!!

Son gördüğün de yarin olsun..

Bu şiiri sevgili arkadaşım gökhan yazmıştı.. çok beyendiğim için not almıştım bir yerlere karıştırıken buldum..post olarak yazmak istedim.. sizcede güzel diilmi.. yüreğine sağlık Gökhan..

42 yorum:

Adsız dedi ki...

her satırda sanki ben varım... :( gökhanın şiirlerini paylaşmaya devam et hayran kaldım

Adsız dedi ki...

Merhaba Zehra Hanım;

Gökhan'ın gönlüne sağlık.

"Usanma!!

Son gördüğün de yarin olsun.."

İyi günler, Allah'a (c.c) emanet olun...

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

:) eyvallah

Handan dedi ki...

Ya ben bahar geldi teranelerine girdim, sen hazana dönüş yaptın Zehracım :) Günaydınnnnnnnn...

Gulos dedi ki...

Gökahnın kalemine kuvvet seninde klavyenin :) .

Serra dedi ki...

yureine naSar degmeSin gokhan..

~Serra

Gamzeli dedi ki...

Arkadaşının yüreğine sağlık...

tılsım dedi ki...

Güzel paylaşım olmuş zehram...gökhan'nın yüreğne ve ellerine sağlık...
Kocaman öptüm yavyuuum ;)

Adsız dedi ki...

Sorsam ayıp olar mı? Gökhan bizim tanıdığımız öyküzü Gökhan mı???

Çok güzel yazılmış harika!

Gamzeli dedi ki...

canım sana iyi hafta sonlarıııııııııı...öptüyorum seniiiiiii kocamannnnnnnnnnnnnn.........

Adsız dedi ki...

valla yüreğine sağlık gökhanın
güzel olmuş.
usanmamak da fayda var

Zehra dedi ki...

merhaba herkese :)) günaydınlarrr güzellikler dilerim :)

canımm zehracım gökhan'ın sadece bu şiiri vardı bende :) öperim senii kocamannn :))

merhaba doğu :)
son gördüğümüzde yarimiz olsun ewt bencede..
sizede iyi günler..sizde Allah a emanet olun :)

gökhan :) eyvallahh :))

handann canımmm günaydınn :)) hehehehe ben böyleyim geriye sayıyorum sanırım :P yok yok bahar bana da geldi :D öperim kocuman :))

canımm güloşçum sağol :)) öperim seni :))

bencede serracım :))

amin gamzecim :))

tılsımm canımmm sağol:) bende seni kocaman öptüm birtanem :))

çileğim evet ya bizim tanıdığımız öykücü gökhan :) başka valla bende tanımıyorum :D öperim seni :))

gamzee canımmm bende sana çoook ama çoook güzel bir hafta sonu dilerimm :)) seni kocamann öpperimm :))

di mi kayhan :)) usanmasın kimse...

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

13 defa ismim yazılmış :)) "fz" merak edip blogumu ziyaret etmiş, çilekli pasta öykücü gökhanmı demiş :) vs..vs... komşi farkında olmadan reklammı oldu :)) reklam bu olsa gerek :))) neyse herkese iyi hafta sonları dilerim... biz çalışıyoruz hafta sonu da :(

Adsız dedi ki...

gökhan bey elinize saglik.. millet afiyet olsun.. zehram sen de garson mu oluyorsun :))
öptm canm bnm
baş baş
CNS

optioo optioo optioo :(((

nu'n dedi ki...

çok güzelmiş canımcım. devamı gelir umarım:))) öpüyorummm...

Adsız dedi ki...

Ben çok beğendim arkadaşının ruhuna sağlık:

Handan dedi ki...

Cıvıl cıvıl bir haftaya açılsın günümüz. Günaydın.

Gamzeli dedi ki...

iyi haftalar şekerimmmmm, çok öptüm seniiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Adsız dedi ki...

nerelerdesin şekerim özledim

Handan dedi ki...

Günaydınnn...

Adsız dedi ki...

şiir harika resim enfes..bayıldım zehra bu ikilemeleri çok iyi yapıyorsun..benim bloğumun resimden sorumlu devlet bakanı seni ilan edeceğim..konuları kimse okumadan önce sen okuyup resim bulup eklersin dime :Pp allahım ne yüzsüzüm :D öptüm kojaman

deli mine dedi ki...

zehram sen nerdesin ya :(
hepiniz gittiniz :(
offffff :(
cns

Zehra dedi ki...

merhabalar herkese :)))

eğitim için bursaya gittim 3 günlük ufacık bişi :)) yorumları yeni okudum :))
efenim hemen cevap verelim :)

gökhan ne demek ;) reklamın iyisi kötüsü olmaz :))

canımm cansuumm birtanem benim :) çok özledim seni :) sana annatacağım bissürüü şey varrr :))) ama nete girecek zamanım olmuyor kii :(( bursadan geldim iş yerinden çağırdılar şimdi birikmiş bissrü işi yapıyorum :( beynim döndü :( ama annatacaklarım hala var :D kıss cansuu optiooooo vee canım tılsımmm ve zehra veeeee veciheeee :))) canlarım en kısa zamnda nette buluşmak ümidi ileee :)) öperim mis kokulu :)))

optioo buraya bakarsın inşallah seni sefiyorum bitanem çok hemde :))

canımmm nu'n gelicek inşallah ama 1-2 gün daha asıcam sanırım blogu :D şu işlerimi toparlayim döncemmm :))) öperim seni şeker :))

d-chic selam hoşgeldin :)) beyenmene sevindim :) arkadaşımın adına teşekkür edim bende :) görüşürüz :)

canımmmm handannn çoook güzell bir hafta ama çok yorucu oldu aynı zamanda :)) yormaya devam ediyor :)) ama ben mutluyum anlamsız bir mutluluk bu :)) aminnn çook güzel olsun :) yolculuk esnasında bir şiir yazdım hemencecik onu eklicem tabe işlerim bitsin :D öptmm kocumannn :))

canımm gamzecim teşekkür ederim bende sana çook güzel bir hafta dilerim :)) çook kocaman öperim senii :))

canımm zehracım burdayım şehir dışındaydım :) geldim ama işlere bakmaktan unutmuşum yahu blogu :( akşam olsada eve gidip yatsam diyorum :D öperimm senii yafru :D :)))

vecihe canımmm o senin güzelliğin :) yaparım tabe elimde mi kalıcak ;) sen yeterki iste :) başlık versende yeter :P :D ben resim bulurum sana :)) öperim seni canımın içi :))

Adsız dedi ki...

Elinize sağlık Zehra Hanım, muhabbetle...

Zehra dedi ki...

teşekkür ederim talha bey :)
iyi akşamlar :)

Handan dedi ki...

Günaydın.. . Hadi , merak ettim şiiri, bekliyorum :)

Zehra dedi ki...

gün aydı öğlen oldu ben yorumunu görene kadar canım handan :) canımm benimmm sana da güzel bir gün dilerim :) şiir evde :( not defterimde kaldı :( akşam yazarım :) seni kocuman çok öperim :))

Adsız dedi ki...

hiç canim cansum deme bana nerdesin sen piss >(( aa deli ettiniz beni beaa.. alicam zaten ifadeni :D kaçmazsin öyle :D hiç etrafşina bakmadan hemen hallet işlerini (ah ne de düşünceliyim :D) sonra konuşalim :) canm benm beaa valla özledim ben de manyakkım benm :D gel bıraz çene düşürelim :D öptm yavrum en pisinden :D canmsin
baş baş yavyuuuuuu :))
umah anacim :)
cns

Zehra dedi ki...

pişt bızdık :) cuma pekle beni:) hoş cuma diyen sensin :)) gelbekliyorum seni :) hehehe deli kıs yazına çok güldüm msn deki:)) sıpa öperim seni kocamann:))) gel de al ifademi :))) optioo burdan sana sesleniyorum cuma sende gel nolursun :( öperim ikinizide çook hemde :)

deli mine dedi ki...

:)))
hakkaten nolursunnn optioo.. gelmezsen piss olursun >(((
optioo optioo optiooo dilimde tüy bitti bea :)) ıykk :(
kocmn öperim zehrammm.. hadi ben sıpayım sen nesin beaaa :)))
cns

Handan dedi ki...

Eee, akşam geçti Zehracım :) Günaydın :)

Adsız dedi ki...

sobe hala geçerli valla kaçamazsıun :)

öperim seni en kocamanından fıstğımmmmmmmmmmmmmmmm

---OPTiO--- dedi ki...

cok güzel yazmis gercekten...
gökhanin yüregine saglikkk
bu arada ben döndüm canim benim..senii cok seviyorum bu arada kuzummmmmmmm....

Adsız dedi ki...

Sobe hala geçerli ben isterim hikayemi :)

öperim seni iyi ki varsın canımmmmm

DRNEFES dedi ki...

sayende yeni bir şair de tanımış olduk;)
gökhanın kalemine sağlık diorum..optm seni kıss..okl başladı gelemiom buralara:(

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

canım bak ,cuma geçmiş.:( pazartesi başlamış.:( güncelle burayı artıık:(

Handan dedi ki...

Canım Zehra, "Ay hazan düşsün başına " diycem artık ha... Tı tı tı:) (Yok Gökhan sen alınma, yazı güzel de ben Zehra'ya şey ediyorum)

Günaydın :D

Adsız dedi ki...

Güzel güzel. Ben beğendim.
Kız nerelerdesin? Karşılaşmıyoruz ne zamandır Henden hanımın blogunda. Beş çayına gideceğim Handan'a. Sen de gel. :)

Adsız dedi ki...

Güzel güzel. Ben beğendim.
Kız nerelerdesin? Karşılaşmıyoruz ne zamandır Henden hanımın blogunda. Beş çayına gideceğim Handan'a. Sen de gel. :)

Adsız dedi ki...

Ayy onaylımış burası. Ben de iki defa yolladım yorumumu gitmedi diye. Ne şaşkolozum yaw.

Zehra dedi ki...

cansuu ben bir meleğim :D hehehe sen nesin bakim :PP

çileğimm bir fırsatını bulsamda yazsam :( yazcam tmm söz :D öperimm senii balımm :))

optiom canımmm hoşgeldinn :)) bizi bırakamazsın sen zatennn :)))

yağmur damlası canımm valla billa tazelicem şu blogu :D çok aksattım haklısınız ama valla billa kafamı kaşıyacak zamanım yok :( yahu uyumaya fırsat bulamıyorum :( öperim seni canımın içi :))


sefkülü henden & aylinnnn gelelim sizeeee :D kıslar sizi çok özledim bree :) handan valla hazan mı düştü ne düştü bilmiyorum yahu :D hahahaha bişi düştü beni ne hale getirdi annamadım ama beni kaydırdığı kesin :D aylinnnn nerdesin sen bakim ne zamandır yoktun :) 5 çayına gelirim tabe handan a, annatacak çok şey birikti bende :))) kıslarr sıcak puaçalar benden ;)) ben kokulu çay isterim ona göre :D öperim siziii:))

Adsız dedi ki...

ben sıpaymişim :(((
cns