15 Ocak 2007

gerçek bir hikaye...

Ne kadar sürer bilmiyorum..Gerçek bir aşk hikayesi anlatmaya karar verdim..Arkanıza yaslanın hadi biraz da güzel şeyler düşünün.. Başlıyalım mı :) Hadi bakalım... ;)

Mahallenin en güzel kızıydı Fatma. Uzun boylu, beyaz tenli bir kızdı.. Kumral dalgalı saçları mahalleden her geçişinde genç delikanlıların canını yakardı..Ya gözleri gözlerini gören hayran kalırdı..Yemyeşil badem gibi gözleri vardı.. Herkes Fatma'ya aşıktı ama o bir kişiye aşıktı..


Veysel mahallenin genç delikanlılarından biriydi..O da uzun boylu esmer bir delikanlıydı..İkiside daha küçüklükten sevdalanmışlardı birbirlerine.. Seneler ilerledikçe de sevdaları arttı.. Artık kopamıyorlardı..

Veysel 21 yaşında babası ile çalışan genç bir oto kiralamacısıydı..Fatma ise 19 yaşında bir ev kızıydı..Hayat o kadar güzel bakıyordu ki sevdalarına, böyle bir sevda yaşanmaz tarihte asla deniyordu.


Gizlice sözleşip buluşuyorlardı, haftada sadece 2 gün..Artık sıkılmışlardı bu gizlice buluşmalardan..

Zaman su gibi akıp geçiyordu.. Bir şekilde bu sevdalarını ailelerine açma vakti gelmişti geçiyordu bile..Ama işte korkuyorlardı..


Fatma :Ben söyliyemem.. Veysel annenlere söyle gelsinler, istesinler dedi.
Veysel: Peki sen nasıl istersen dedi..

Aradan fazla zaman geçmemişti ki Veyseller ellerinde çiçek ve çikolata ile Fatmalara giderler.
Olay o gece tatıya bağlanır ve söz yüzükleri o gece takılır..Sonsuza kadar sürecek sevdanın ilk kararlı adımını atmışlardı..

Çok mutluydular..Onların mutluluğu ile herkes çok mutluydu..

22 yorum:

Adsız dedi ki...

ve dal dan 3 elma düşmüş biri bu çiftlerin basına diğeri zehra sana ve diğeri de bana diyerek üstüme alınıyorum :)
sıcak bir hikaye idi darısı basına

Zehra dedi ki...

kayhan canımsın sen amin :) ama devamı var daha bitmedi ki :)) hemen elmaları düşür müşsün bea :D bu gidişle sen benden önce gidiceksin :P hihihhi

Adsız dedi ki...

Merhaba Renklerin İçinde;

Bence böyle çok güzel olmuş. Lütfen reyting kaygısıyla hareket etmeyelim :D

Zehra dedi ki...

günaydın doğu;

beyenmene sevindim ::) ama reyting kaygım yok ki benim ;) ben sadece yazıma bakarım..

---OPTiO--- dedi ki...

darisi tüm sevenlerin basina diyorum..canim benim ne güzel bi hikaye bu böyle...öperim yanaciklarindan..cok iyi geldi sabah sabah cidden :)) yani sabah sabah derken 11,14 burda daha ;) ...öptüm kuzummm kocaman cok hemde.......

---OPTiO--- dedi ki...

reyting kaygisi ne olaki :)) sabah sabah güldüm yahu..cok komikmis arkadas....bi senin olmaz reyting kaygin zehracim...canimsin sen kuzum...

Zehra dedi ki...

Optiooo canımm sensinn :)) günayydın :) beyenmene sevindim bızdığım ama devamı gelicek :) bakalım neler olucak :)) yaf reyting falan yok ;) doğu bey de şaka yaptı sanırım :) öptmm senii kocaman :)

Adsız dedi ki...

Tekrar merhaba.

Şaka tabiki :D Yoksa blog aleminin bi espirisi kalmaz. Buralar Zehra hanım ve bizim gibi özgür kalemlerin denizi.

İyi günler...

Adsız dedi ki...

Bu mutluluk beni aşar kuşum :( İnsan tadmadığını nasıl yorumlar ki?Yada tadtıysam bile şimdi öyle hissetmiyorum ki..Olsun hikaye çok güzel şekercim..Mucx

---OPTiO--- dedi ki...

devamini bekliyorum sabirsizlikla......canimsinn kuzumm.....öptüm kocaman :)))

Zehra dedi ki...

tekrar hoşgeldiniz doğu bey :) biliyorum şaka olduğunu :) herkes istediği herşeyi yazmakta tabi ki özgürdür..ama tabi bu saygı çerçevesinde olduğu müddetçe :)

iyi günler..

Zehra dedi ki...

vecihee ne oldu sana birtanem :( neyin var ?? nolursun ulaş bana kuzum benim :( kocaman öpüyorum seni birtanemm benim :) mail adresini bırakır mısın bana :)

Zehra dedi ki...

optioo gelicek gelicek devamı gelicek :) şeker öperim seni :)

tılsım dedi ki...

Çok güzel bir hikaye zehracımm =))
Devamını bekliyoruz sabırsızlıkla...;)
Optiomla müzik ziyafeti veriyorsunuz cnmm
Funda Arar...
Bu sabah güneş doğmuyor..
Gün geceden kurtulmuyor..
Aşkın esir almış bu gönlümü...
Dudaklarımdan o şarkı hiç düşmüyor...
Öptüm kocaman canımm =)))

Adsız dedi ki...

ben bu hikayenin sonunu biliyorum neden biliyorum :(( maalesef biliyorum keşke bilmeseydim

Zehra dedi ki...

canımmm tılsımcımm :) tmm devamı gelicek en kısa zamanda :) funda arar çook güzel söylemiş di mi :) bu şarkıyı optio ya dinlettim o da bayıldı ikimizin şarkısı oldu :) öperimm senii kocaman canım benimm :)


zehra nerden biliyorsun ? nasıl biliyorsun :( sus annatma tmm mı :) öperim seni kocumann :)))

........ dedi ki...

ne kadargüzel bir hikaye ama adı üstünde hikaye her ne kadar gerçekten olsada kırk yılda bir oluyor böyle sevdalar.Umarım bitimide mutlu olur.Sevgiyel kal.

Adsız dedi ki...

bismillah (:

Adsız dedi ki...

Böyle hikayelerde ben en çok kızın hamile kaldığı sahneleri seviyorum :)

Baba ben hamileyim :) hönk ne !!!

Böyle hikayemi olur reyting almaz acı olcak biraz acıı ızdırap,aldatma terk etme :)türkiş film gibi

Bulsara dedi ki...

yeniden burda olman çok güzel. hep böyle kal...

Zehra dedi ki...

duygucum canım bişi demek istemiorum:) bakalım nasıl olucak sonu :)

lebron (: haydaaa bismillah :D hehehe bişi gördüm sanki :)

umaarrr erken atmışsın yorumu ben yazarken :D şimdi bak bakalım.. yanlız dediğin gibi değil bilesin :(

cemall canım arkadaşım benim senide görmek çok güzel..sende hepbizimle kal olur mu :)

Adsız dedi ki...

Ayy ne güzelmiş başıda, sorunusuz bir aşk , offff Allahım bize de nasip etsin böyle güzellikleeriiiiiiiiiiii
Amiiiiiiiiin diyelim Zehracığım balım