27 Temmuz 2006

AYYYY:))))))

AYYY:))) BENNN DÖNDÜM:)) BENİ BIRAKMAYAN TÜM CANIM CANIM DOSTLARIMA SONSUZ TEŞEKKÜR EDERİM...
SEVGİLİ PEACE SEN BENİM CANIMSIN BİLİYORSUN BUNU Dİ Mİ:)
SEVGİLİ UMAR GİTTİN AMA BİR YERLERDEN YİNE BANA ULAŞIYORSUN;) SAĞOL BENİM CANIM ARKADAŞIM;)

SEVGİLİ ERDİL BABA:)) SEN BİR TANESİN;) KIZIN YAZMAYA BAŞLADI;)))
SEVGİLİ NİLÜFER:)) AÇILIŞI YAPIYORUM HAYDİ BİSMİLLAH:))) HANDAN SIRADA:P
VE SEVGİLİ ERDOĞAN:) BU BLOGUN AÇILMASI EN ÇOK SANA AİT BİLİYORSUN BUNU Dİ Mİ;) DESTEK OLDUĞUN VE DOSTUM OLDUĞUN İÇİN SANA VE DİĞER TÜM ARKADAŞLARIMA TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM...İYİ Kİ VARSINIZ:)))

VE BUGÜN KANDİL EFENDİM:)) MÜBAREK BİR GÜNDE AÇILIŞ YAPIYORUZ:)) VATANIMIZA VE MİLLETİMİZE HAYIRLI UĞURLU OLSUN:P


TÜM MÜSLÜMAN ALEMİNİN MÜBAREK REGAİP KANDİLİNİ HAYIRLARIM...

SEVGİLERİMLE ZEHRA:)

18 yorum:

Muterif dedi ki...

size de iyi kandiller.

ZEHRA dedi ki...

sağolun:)))sizede iyi kandiller;)

Nilüfer dedi ki...

Gözlerime inanamıyorum sende aramıza döndün.
HOŞGELDİN ZEHRA............
Sana ve ailene hayırlı kandiller diliyorum.Kandiliniz Mübarek olsun

İsmail Taha dedi ki...

kandilin mübarek olsun zehra.

hayırlı olsun açılışın

. dedi ki...

CANIMIIIIIIIIINİÇİİİİİİİİİİ HARİKASIN HARİKA SENİ ÇOOOOOOOOOOK SEVİYORUM. BİRTANEMSİN SEN! DÖNMENE ÇOK SEVİNDİM :))
YAZIN İÇİNDE TEŞEKKÜRLER :) ASLINDA BENDE BIRAKMIŞTIM BENDE SENİN SAYENDE YAZMIŞTIM.
SENİN VE AİLENİN KANDİLİ MÜBAREK OLSUN.
BİRİCİK ŞEKER KIZ CANDYİM .
KOCAMAN MUCKLADIM

Ayn dedi ki...

ÖZLEM BITTIIII.
Biz Kandilestik.
bakalim ne süprizleri varmis kizimin!....

Umar dedi ki...

Süpersin

ZEHRA dedi ki...

canımmm nilüfer çook sağol birtanem benimm:)) yahu sende hoşgeldin hepimiz sil baştan yapıyoruz:)) ne güzel ya yeniliğe ihtiyacımız varmış:))

sevgili ismail çok teşekkür ederim:) canım benim senin sayfanda süpper olmuş ama yenilemiyorsun yazılarını bak en kısa zamand yeni yazı bekliyorum haberin ola oldu mu;) ee sınavlarda bitti;) hadi bakalım:)

canımınnn içi bızdıkımm ben de senin ve ailenin kandilini hayırlarım..içten dilenen tüm güzel dualar kabul olur inşallah:)
sende benim canımm bızdıkımmsın;)
kocamnn öptüm seni:))

canım erdil babam;) sağolasın tabee bekleyinn ne süprisler var:P
hadi bakalım:))
sevgiler benden:)

sevgili umar;) tabe süperüümmm:P şaka şaka süperr olan sensin bre:))

. dedi ki...

İYİ AKŞAMLAR DEMEDEN OLMAZZZ
KOCAMAN MUCKLADIM

ZEHRA dedi ki...

canımmm sana da iyi gecelerrr olsunn:)) öptüm kocmannn:)))

beyazpiyano dedi ki...

tekrar bloga dönmen mutluluk verici.hayatın renklerinin sadece siyah beyaz ve pembe olmadığını gösteren blogunda renklerin diliyle yazdığın yazılarının devamını diliyorum bıy bıy

ZEHRA dedi ki...

sağol erdoğan:) inşallah bakalım gittiği yere kadar gidicek bu yazılar;) sanada bıy bıy:P

. dedi ki...

YAWWW ÖZLEDİM SENİ MSNYE NİYE UĞRAMIYORSUNUZ? :((
KİMSECİKLER YOK BENDE ÇIKTIM ARTIK.
NE ZAMAN BAKSAM YOKSUN,
CANIM BİRTANEM, ŞEKERPAREMMMMMMMMMMMMMMMM
NASIL BİR TATLILIKTIR O!

ZEHRA dedi ki...

kıs bıcır msn mi açtım sen yoksun şimdide:( sabah okuldaydım napim:( koşturuyordum:((ösledim seni bızdıkım:)))

Bulsara dedi ki...

Hoşgeldin ;)

Bulsara dedi ki...

Ya bu reme bittim ben ya çok tatlı bişii kim bu?

ZEHRA dedi ki...

hoşbulduk:)çok güzel di mi benim bicirimmm:)) efenim kim olduğu da bende kalsın;):P

Adsız dedi ki...

I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»