06 Haziran 2006

hadi geziye gidelimmm:)))

Üniversite 3 teyim:) Birgün sevdiğim bir hocam (Yılmaz bey) dersteyken ortaya bir konu attı:))
Geziye gidelim Urfa'ya..ordan Adıyaman yapar tekrar geliriz dedi..sadece 3 gün dedi:)) sınıf çıldırdı ama öncülük yapan yok ki harekete geçsin:) baktım olucak gibi değil atla kısım zehra bu olaya dedim:)) yaparsan sen yaparsın:)) hayy demez olaydımmmm:))) şaka bir yana iyi ki atlamışımm hayatımızın en güzel gezisini yaptık sınıfça:)) ya bir kere ben olurumda güzel olmaz mı efeenimmm:)))

neysee ben bu işi aldım ama canım da çıktı..bir rektörlük.. bir dekanlık..bir hoca..bir bölüm başkanlığı..enn sonn sekreterr:))) ayyy ne zahmetli bir iştii yaff:(( hatırladıkça var yaa:)))) Bu koşturmada iki kilo vermişimdir:p

efenimm işler bitti.. planı da yaptık cuma sınıfça okulu ekiyoruz sabah saat 6 da yola çıkıyoruz..pazar akşam adanaya dönüyoruz:)) 47 kişi olarak yola koyulduk:)) tabi buna hocam yılmaz bey ve sevgili eşi özgün teyze'de dahil:))

günler su gibi geçiyor..herkeste hazırlık, telaş..pastalar..börekler..off off muhteşemm:)) efenim sabahın köründe yola çıkınca acıkacağımız için pasta börek yaptık:))sınıfımızın hamaratlı kızları döktürmüşlerdi:)) valla ne deyim benimde annem döktürmüştü:))))

Evett herşey hazır..valizler..pastalar..börekler..ve de nasihatlarr:))) akşamdan beynimi yıkadılar..kısım dikkat et.. hocanın yanından ayrılma :P nemruta çıkıcaksınız bak uçmaa:))))) şaka bir yana tabii:)) eee şimdi sabah nasıl olucak:( BEKLE Kİ OLSUN:))

Veee uyumadan geçen bir geceden sonra sabah oldu:)) evdeki herkesi kaldırdım 5'te:))) hehehe:))
eee gidiyoruzzz yaaa:))) ben tek gidiyorum ama kalksınlar efenim onlarda:))
herkesle öpüştük falan filan..neysee arkamdan birde su döktüler..sanki ben yıllık tura çıkıyorum:)) :p

gittim buluşma noktasına:) bizim eve yakın biryerde buluştuk:) otobüs geldi:)) herkes fulll:)) kadro tamam:))valizleri yerleştirdiğimiz gibi çıktık yolaa:)))

haydi bismillah:))) efenim herkese hayırlı yolculuklar:)))

devamııı mı? sonraa efenim sonraa:))))

Beyaz Piyano dedi ki...

bütün kızlar akşamdan yemekleri yapmış benimde annem döktürmüştü...
demiş zehra
demekki zehra yemek yapmayı bilmiyordu :))

yılmaz hocayı bende severdim bizimde bir yılmaz diye hocamız vardı anlamadığım bir konuyu tekrar sorunca çocuklar defalarca tekrarlandı bu yaştan sonra size bunu öğretemem demişti

iyi beaaaa bende bu yaştan sonra öğrenicek değilim demiştim :P

Zehra dedi ki...

yaff erdoğan çaktırmaaaa:)) biliriz azcuk:)):P denemedim fazla ama bir girsem mutfağa ahh bir annem izin verse neler yapıcam:))) bak yaş pasta tarzı bir pasta yaparım:)) süpperr olur:))

yahu senin yılmaz hocandaa hee:)) yok yok benim hocam öyle değil canım benim 100 defa sor sen yeterki anla o anlatır..çalışanın yanında.. çalışmayanın tepesindedir:)))

valla bu dediğini benim hocaya desen asar seni:P hehehehe

Bulsara dedi ki...

Yaws en güzel yerinde kesmişsin :)) Sabırsızlıkla bekliyoruz mümkünse ordaki fotoları da ekleyin ki konun ehemmiyeti daha belirgin olsun.

Bu arada bizim bir matematikçimiz vardı çok matrak bir adamdı o da tekrar konusunda beyazpiyano nun hocası gibi yapardı önce sorardı anlıyanlar anlamayanlar diye sonra ya anlayanlar anlamayanlara anlatsın der geçer yerine oturup beklerdi yada anlamayanlar seneye gelir öğrenirler der kesip atardı :))

zizu1912 dedi ki...

o kadar çok koşturmus ve hararetli yazmışsın ki,ben okurken kilo verdim zati:) arkası yarın mı?merak da koma bizi..

Handan dedi ki...

Ne güzeldir o geziler :) Bize de Marmarise teknik gezi yapmıştık. Ha ha ha . İki günde 5 fabrika gezip,geri kalan bir haftada turizm sektörünü incelemiştik :)

Günaydın bu arada :)

Zehra dedi ki...

eee bulsara olacak o kadar bekleyin bakalım biraz;))resimleri de eklemek istiyorum ama digital foto değil bendeki resimler..önce bir scan edip bakmam lazım nasıl olucak ona göre eklerim:))

buarada sizin hocalar nasıl öyle ya:)))anlayanlar anlamayanlara anlatsın:))))seneye gel ben öğren:)) yok ben almayim deseydin:))bizimkiler öyle değil allahtan..içine işleyene kadar senin anlatırlar:)) hoş alan öğrenci var mı oşüpheli:p

zizuu; arkası yarın mı yarından da yakın mı? yoksaa uzak mı bilinmeezzz:))) bilinen şu kii devam edicekk:))))))

canımmm hadann:)) valla bizde teknik amaçlı çıktık aslında ama sizinki kadar da teknik değil:))teknik kısmı sadece 2 saat sürdü:))siz çok yorulmuşsunuz yaa düşünsene 1 hafta da tm 2 gün fabrika dolaşılır mı:)) tıtıtı:)))teknik amaçlı olduğu için yarım güne tüm fabrikalar bitirip:p marmarisin turizmini incelerdik herhalde:)))))

günayyydıınnn canımmm handannn:)))

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

günaydın,

gezi denince aklıma bir tek ilk okuldaki yerli malı haftası geliyor:)) başka da yok malesef :)) yok abi ya biz çok yabaniydik ya da biz de organizasyon yoktu ya da zehra gibi bir organizatör :) ya da okuduğumuz okullarda kız yoktu belki ondandır erkeklerle yapılan tek organizasyon ise düzenli halı saha maçları :)) bin tane nemrut gezisine değişmem gerçi bir maçı :)) çünküüü nemrutu tek de gezebilirim ama bir maç için 13 kişi daha bulamam hiçbir zaman :)) sen bakma böyle konuştuğuma zehra ne bir geziye ne de bir derse iştirak etmemiş biri olarak imrendim walla okurken...

Beyaz Piyano dedi ki...

biz ilkokulda geziye çıktık gezi boyunca kaybolan bir sıpayı aradık :))

Zehra dedi ki...

YAA GÖKHAN HİÇBİRŞEY TOPLU HALDE GEZİNİN TADNI VERMİYOR...EMİN OL:) TEKBAŞINA NEMRUTTA NE İŞİN VAR:P VALLA İŞ ARKADAŞLARINLA BİR ORGANİZASYON YAP BELKİ NEMRUT ÇOK UZAK OLABİLİR AMA YAKIN ÇEVRENİZDE BİR YERE GİTMELİSİNİZ..O KADAR EĞLENCELİ Kİ:))))
BELKİ ZEHRA YOK AMA ORGANİZATÖR OLARAK GÖKHAN VAR OLABİLİR;) NE DERSİN..DÜŞÜN BAKALIM BİR PAZAR YAPIN GEZİ:))) SONRA DA ANLATIRSIN BİZE:)))

ERDOĞAN BU SENİN GEZİNİN ADI KAYIP SIPAYI BULMA GEZİSİYMİŞ:))) ÇOK FAYDALI VE YARDIM SEVER BİR GEZİ OLMUŞ AÇIKÇASI:P HEHEHEEHE:))))

Gamzeli dedi ki...

yaaaaaaa ne güzel okuyorduk neden kestin...En güzel yerinde bide...Ohh ne güzel geçmiştir kim bilir bu gezi :)

Zehra dedi ki...

GAMZEEE DEVAM EDİCEK MERAK ETMEE:)) SÜPPERDİ BU GEZİİ:)) HAKLISIN YANİ CANIMCIM:)) ŞU RESİMLERİ BİR HALLEDİM RESİMSİZ OLMAZ ÇÜNKİ HEMEN DEVAMI GELİCEK:)))
ÖPTÜM:)))

ERDIL dedi ki...

Iki sene oldu Gaziantepten basliyarak o Tanrilarin sehirlerini gezdim bir iki yasidimla.Cenneten bir köseler,insanlari sicak .Hele Adiyaman da Sannatkarlar carsisinda Atanin hikayelerini dinlemek bir baska haz vermisti.
Sevgi ve saygilar

Beyaz Piyano dedi ki...

resim bekliyoruz çabuk hemen tez vakitte ekle ve çık :)

şiir yazıyordum vazgeçtim sildim :((
hoşuma gitmedi

Zehra dedi ki...

AYN; GAZİANTEP'E DE GİTTİM BENN:)) ORASIDA ÇOOK GÜZEL BİR ŞEHİR:)) ÖZELLİKLE BAKLAVALARI; SABAH SICAK SICAK YENEN KATMERİİ AYYY AYYY:))) MÜKEMMELL:))) ÇOK GÜZEL YAPMIŞSIN GEZEREK:)) ASLINDA BİLMEDİĞİN BİR YERİ GÖRMEK BAŞLI BAŞINA BİR GÜZELLİK:))VE DE TABİ GÜZEL İNSAN TANIMAK:))

SEVGİ VE SAYGILAR BENDEN:))

ERDOĞANNNN YAFF RESİM SEÇİYORUMMMM:)) BEKLEEE AZUCUKKK:))) YARIN YAPMAYA ÇALIŞACAMM:))))

Beyaz Piyano dedi ki...

sanırım gözlerim bosuldu hâlâ resim yok beaaa :))

Gamzeli dedi ki...

yaa resimleri en sonuna da koyarsın ...Biz yazımızı isterizzzzzzzzzzz.Biz yazımızııı isterizzzzzzzz...