20 Mayıs 2006

melek

melek

7 yorum:

beyazpiyano dedi ki...

iki günlüğüne yokum kendinize iyi bakın beyaz piyano iki günlük kepenk indirdi :))

erva dedi ki...

Zehrosummm bugün sabahtan seni muckluyamadım. Bari bu görevimi su an itibariyle yapayım. Aksam Aliyeyi izlemeyi unutmayınız.... Muck muck muck...:))

ZEHRA dedi ki...

CANIIIMMMM BENDE SENİ KOCAMAN ÖPÜYORUM BİRTANEMMM:))) AYY TABİ ALİYE GECESİ:)) UNUTMUŞUM BİRDEN:P ALİYE SONRASI YORUM YAPARIZ ARTIK;))

. dedi ki...

ALİYE BAŞLADI CANIMINİÇİİİİİİİİİİİİİ KOCAMA ÖPÜYORUM, BEN DERSLERLE BOĞUSUYORUM O KADAR YORGUNUM Kİ ANLATAMAM!!
OFF ÇOK HEMDE!
SENİ KOCAMAN ÖPÜYORUM! BENİ UNUTMA BENİ ÇOOOOOOOOOOOOK ÖZLEEEEEEEEEEEEEEE
KOCAMAN ÖPÜYORUM HASRETİNEN!

Adsız dedi ki...

Here are some links that I believe will be interested

Adsız dedi ki...

Here are some links that I believe will be interested

Adsız dedi ki...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»