22 Şubat 2006

BAZEN

Bazen insanlara olduğundan fazla değer verdiğimi hissediyorum...
Bazen de sanki onları hiç duymuyorum..
Algılamıyorum..Algılıyorum ama cevap vermek istemiyorum..
.....
Bazen onları çok ama çok seviyorum..
Bazen de bu sevgimin onlara fazla geldiğini düşünüyorum..
Düşünüyorum da ben bu işin içinden bir türlü çıkamıyorum..
....
Bazen sevginin herşeyin üstesinden geleceğini.. Herşeye rağmen tüm zorlukları yeneceğini zannediyorum..
Bazen de bunun imkansız olduğunu hiç birşeyin tek taraflı yürümeyeceğini anlıyorum..
Karamsar bulutlar uçuşuyor yine başımın üstünde..
....
Ah ben bazen... hep bazen yapıyorum bunları...

6 yorum:

ece dedi ki...

Suzuu herkesin böyle zamanları vardır yaşaması gereken..

Ama kimseye hakettiğinden fazla değer vermemeli...

Karamsar bulutlar dağılsınnn çabukkk..

Zehra dedi ki...

seni seviyorum ya suzumm..sen oldukça yanımda karamsarlık da neymiş ya...hayat boşş eylen coş..gülmeye devammm...;)

Ufuk Ilter dedi ki...

Yeni yazar - düşünürümüz hayırlı olsun :). Hoşgeldin ziyareti kısa olsun.. Daha uzun uzun yorum yapmaya gelirim..

Zehra dedi ki...

teşekkür ederim..Hoşbulduk :)

Her zaman beklerim...

Ufuk Ilter dedi ki...

İnşallah.. Dur bi link ekliim ben de :)

Zehra dedi ki...

Tamam..
Hadi ekle bakalım ;)